سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403 - 4:16 بعد از ظهر

دومین تساوی متوالی داماشی‌ها در غیاب هواداران

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم مقابل آریو اسلامشهر به‌تساوی یک‌بر‌یک دست‌یافت.

به گزارش داماش یار، میثم ضابطی: دو تیم فوتبال تازه صعود کرده به لیگ دسته دوم داماش گیلان و آریو اسلامشهر در هفته دوم این رقابت‌ها در گروه ب از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم فوتبال داماش گیلان با ترکیب اشکان توانا، بهتاش میثاقیان، سعید دلاور، حسین خیری، پویا عزیزپور، سیامک علیزاده، علی مصطفایی، میلاد صفایی، الیاس صالحی، نصرالله درفشی فر و احسان محروقی وارد زمین شد.

داماش گیلان بدون حضور هوادارانش پای به زمین گذاشت و به‌سان دیدار قبلی خود در دقایق نخستین مسابقه دروازه خود را باز شده دید، گلی که توسط مجتبی عباسی به‌ثمر رسید ولی علی مصطفایی در دقیقه 11 گل تساوی را برای داماش گیلان به ثمر رساند. پسران شهر باران بر شدت حملات خود در نیمه نخست افزودند و به یک پنالتی دست پیدا کردند. سیامک علیزاده در دقیقه 31 این پنالتی را خراب کرد.

داماش در نیمه دوم نشانی از تیم نیمه نخست را نداشت و نتوانست بازی مالکانه را با موقعیت‌های گل همراه سازد تا تساوی یک‌بر‌یک پایان کار دو تیم باشد.

ضربه سر احسان محروقی در سومین دقیقه از وقت‌های تلف‌شده جدی‌ترین موقعیت داماش گیلان در نیمه دوم بود که به دیرک دروازه اریو اصابت کرد.

گفتنی است، تیم فوتبال داماش گیلان در پایان هفته دوم با کسب دو تساوی متوالی یک‌بر‎یک مقابل تیم‌های مس نوین کرمان و آریو اسلامشهر دو امتیازی است و در هفته سوم در بابل به مصاف کیان سام (پیام توس) بابل می‌رود.

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *