شنبه , 8 اردیبهشت 1403 - 0:21 قبل از ظهر

اعتدالی: تمرین تخصصی در تیم‌های پایه انجام نمی‌شود

مربی تیم گوهررود رشت با اشاره به اینکه تمرینات تخصصی در تیم‌های پایه انجام نمی‌شود، گفت: بازیکنان تیم‌های پایه همانند دفتر نقاشی خالی هستند که مربیان باید طرح‌های خوبی را بر روی ذهن بازیکنان حک کنند.

جلال اعتدالی در گفت‌وگو با خبرنگار داماش یار با بیان اینکه یکی از مشکلات تیم‌های پایه نداشتن تمرینات تخصصی است اظهار داشت: تمرینات در تیم‌های پایه باید به‌صورت تخصصی انجام شود.

مربی تیم گوهر رود با عنوان اینکه تمرینات تخصصی در تیم‌های پایه انجام نمی‌شود گفت: عدم توجه به شرایط سنی بازیکنان باعث ایجاد مشکلاتی در تیم‌های بزرگ‌سال می‌شود.

مربی سابق تیم‌های پایه سپیدرود با اشاره به اینکه در استان گیلان استعدادهای زیادی حضور دارند افزود: حضور بازیکن از تیم پایه‌های سپیدرود و لژیونر شدن صادق محرمی ماحصل تلاش مربیان گیلانی است.

پیشکسوت فوتبال گیلان افزود: بازیکنان تیم‌های پایه همانند دفتر نقاشی خالی هستند که مربیان باید طرح‌های خوبی را بر روی ذهن بازیکنان حک کنند تا در آینده بتوانند مثمر ثمر باشند.

اعتدالی با اشاره به اینکه سالیان متمادی در تیم‌های پایه مشغول به کار هستم عنوان داشت: عدم توجه به تیم‌های پایه باعث ایجاد هزینه‌های گزاف در تیم‌های بزرگ‌سال برای جذب بازیکنان می‌شود.

وی افزود: رویکردها در فوتبال باید نسبت به تیم‌های پایه تغییر کند وگرنه شاهد معضلات زیادی در عرصه‌های مختلف باشگاه‌داری در آینده خواهیم بود.

اعتدالی با بیان اینکه چندین قهرمانی با تیم‌های پایه استان گیلان را تجربه کرده است گفت: برای ظهور جهانبخش‌های دیگر در فوتبال گیلان باید سرمایه‌گذاری انجام شود و بدون کاشتن نهالی، هرگز نمی‌توانیم انتظار میوه از درختان داشته باشیم.

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *