جمعه , 7 اردیبهشت 1403 - 11:27 بعد از ظهر

داداش زاده: جذب بازیکنان بر اساس سلیقه کادر فنی/ بر اساس بودجه تیمی مقتدر می‌بندیم

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به اینکه برای جذب بازیکنان جدید سه پلن بر اساس بودجه و سقف قرارداد مدنظر دارد، گفت: تیمی مقتدر برای صعود درخور شأن و شخصیت داماش گیلان تشکیل می‌دهیم.

بهزاد داداش زاده در گفت‌وگو با خبرنگار داماش یار با اشاره به برگزاری تمرینات داماش گیلان در دو نوبت صبح و عصر اظهار داشت: منتظر مذاکره با مدیریت باشگاه داماش گیلان و جمع‌بندی برای تعیین بودجه به‌منظور جذب و تمدید قرارداد نفراتمان هستیم.

وی با تأکید بر اینکه بر اساس بودجه و سقف قرارداد سه پلن برای جذب بازیکنان جدید و تمدید نفرات قبلی مدنظر دارد، گفت: بایستی تیمی درخور شأن و شخصیت داماش گیلان و داماشی‌ها ببندیم چون داماش لایق بهترین‌ها است.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان مربیگری را سلیقه‌ای دانست و افزود: بازیکنان بر اساس خواسته و نیاز کادر فنی جذب می‌شوند. به‌عنوان‌مثال رامین رضاییان توسط برانکو به کار گرفته نمی‌شود ولی کی روش وی را فیکس تیم ملی می‌کند.

داداش زاده از تعیین تکلیف نفرات تیم تا روز چهارشنبه به گفته مالک باشگاه خبر داد و افزود: اکثر بازیکنان و همچنین خود بنده از جاهای دیگر پیشنهاد داشته‌ام ولی به عشق شهرم و هواداران داماش ماندم تا با اتحاد و همدلی به لیگ یک صعود کنیم.

خبرنگار: میثم ضابطی

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *