جمعه , 31 فروردین 1403 - 10:33 بعد از ظهر

قهرمانی کشتی‌گیر گیلانی در کشتی آزاد جوانان جهان

کشتی‌گیر گیلانی وزن ۱۲۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی جوانان کشورمان با برتری مقابل رقیب هندی به نشان طلای مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان دست‌یافت.

به گزارش داماش یار، در فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان امیررضا معصومی کشتی‌گیر گیلانی ۱۷ ساله تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان به مصاف ماهندرا گایکواد از هندوستان رفت.

معصومی که پیش‌ازاین سابقه قهرمانی نوجوانان جهان در مجارستان و قهرمانی رقابت‌های کشتی بزرگ‌سالان جام بین‌المللی تختی را در کارنامه ورزشی خود دارد موفق شد با برتری ۱۳ بر دو به نشان طلای مسابقات جهانی صوفیه بلغارستان دست پیدا کند.

گفتنی است، مسابقات جوانان جهان در سال ۲۰۲۲ در صوفیه بلغارستان به پایان رسید. تیم کشتی آزاد جوانان ایران با سه طلا، یک نقره و ۴ برنز و ۱۵۹ امتیاز قهرمان رقابت‌ها شد. روسیه غایب بزرگ این رقابت‌ها بود و تیم ملی آمریکا که در پیکارهای ۵ وزن اول رقابت پایاپایی با کشتی‌گیران کشورمان داشت، با ۱۳۲ امتیاز دوم شد و هند با ۱۱۲ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

به گزارش داماش یار، امیررضا معصومی نفر دوم انتخابی تیم ملی بزرگ‌سالان ازاین‌پس به مدعیان تیم ملی بزرگ‌سالان اضافه می‌شود، او می‌تواند یک رقیب خوب برای امیرحسین زارعی باشد که در دو سال اخیر فوق‌العاده نتیجه گرفته و شانس اول طلای جهانی است.

خبرنگار: نفیسه آذرهوش فتیده

مطلب پیشنهادی

اطلاعیه باشگاه داماش: طلبکاران مراجعه کنند

باشگاه #داماش #گیلان با صدور اطلاعیه‌ای از کلیه طلبکاران که تاکنون نسبت به تشکیل پرونده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *