جمعه , 7 اردیبهشت 1403 - 9:39 بعد از ظهر

سرمربی داماش: هواداران داماش در فوتبال آسیا الگو هستند/ در رشت تکلیف دارایی را یکسره می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به اینکه با حضور هوادارانمان قطعاً به لیگ دسته دوم صعود می‌کنیم، گفت: هواداران داماش در فوتبال ایران و آسیا الگو هستند و با حضور پرشورشان در دیدار مقابل دارایی تهران کار را یکسره می‌کنیم.

به گزارش داماش یار، بهزاد داداش زاده پس از پیروزی دراماتیک مقابل کیای تهران در گفت‌وگو با خبرنگار داماش یار با اشاره به حضور پرشور هواداران داماش گیلان گفت: داماش بدون هوادارانش معنایی ندارد و این هواداران یار دوازدهم تیممان هستند.

وی با بیان اینکه بازیکنان داماش با همت و غیرت هرچه‌تمام‌تر مقابل کیا ظاهر شدند، گفت: ضربان قلب بازیکنانمان هماهنگ با ضربان قلب هواداران است و شور و شعف هواداران باعث می‌شود بازیکنان در زمین شکوفا شوند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با تأکید بر اینکه هواداران داماش در فوتبال ایران و آسیا الگو هستند، افزود: جایگاه داماش لیگ دسته سوم نبوده و فوتبال ایران و آسیا باید بداند حق این تیم در چهارمین سطح از فوتبال کشور نیست.

داداش زاده خواهان حمایت هر چه بیشتر مسؤولین از تیم فوتبال داماش گیلان شد و افزود: داریوش نصیری، مالک باشگاه داماش هزینه‌های زیادی برای تیم انجام داده و دست‌تنها است. به‌تنهایی نمی‌توان کارهای بزرگ انجام داد و اگر تا این مرحله پیش روی کرده‌ایم به دلیل من و توی نوعی است که به «ما» تبدیل‌شده است.

وی با اشاره به اینکه داماش گیلان بیش از ۱۰ ماه در حال تمرین و مسابقه است، گفت: تیممان از مرحله نخست لیگ دسته سوم شروع کرده است و لیگ فرسایشی باعث شده بازیکنان دچار خستگی و مصدومیت شوند. حدوداً ۲۳ بازیکن در اختیار داریم و هر بازی با توجه به تفکرات کادر فنی از بازیکنان استفاده می‌کنیم.

سرمربی داماش گیلان با بیان اینکه در تمرینات حمله منجر به گل کیا تهران را پیش‌بینی کرده بود، افزود: کیا برای یورش به سمت نقطه کور دفاع چپ و راستمان برنامه‌ریزی کرده بود و به گل رسید ولی اعتقادمان این بود به بازی برمی‌گردیم و نزد هواداران شرمنده نشدیم.

داداش زاده با اشاره به حمایت ۱۰۰ دقیقه‌ای هواداران داماش گیلان خاطرنشان کرد: با این هواداران پرشور قطعاً صعود می‌کنیم، در دیدار رفت مقابل دارایی تهران با کسب نتیجه دلخواه، کار را برای حریف یکسره می‌کنیم.

به گزارش داماش یار، تیم فوتبال داماش گیلان روز شنبه هشتم مردادماه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه سردار جنگل رشت در دیدار رفت پلی‌آف صعود به لیگ دسته دوم به مصاف دارایی تهران می‌رود.

 

گفت‌و‌گو: میثم ضابطی

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *