پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403 - 2:49 قبل از ظهر

با کمک یار دوازدهم داماش توانستیم به مرحله پلی‌آف صعود کنیم

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به اینکه صعود داماش به پلی‌آف با کمک یار دوازدهم رخ داد، گفت: تیمی که می‌خواهد صعود کند نباید برایش مهم باشد بازی رفت در خانه است یا برگشت.

به گزارش داماش یار، بهزاد داداش زاده در گفت‌وگو با روزنامه خبر ورزشی پیرامون صعود داماش به مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته سوم گفت: حضور بیش از شش هزار هوادار در ورزشگاه سردار جنگل رشت در حالی رقم خورد که بسیاری از مسابقات لیگ برتر این تعداد هوادار را به خود نمی‌بیند.

بخشی از گفت‌وگوی بهزاد داداش زاده با خبرنگار روزنامه خبر ورزشی را در ذیل بخوانید:

*شما سرمربی داماش گیلان هستید. درباره صعود تیمتان به پلی‌آف صحبت می‌کنید؟
بله ما با شناخت کامل از حریفمان به میدان رفتیم. تیم ستاره صدرای تبریز یکی از تیم‌های خوب بود ولی ما می‌دانستیم که آن‌ها از کناره‌ها ضعف دارند و به همین خاطر فشار را از همان‌جا گذاشتیم و بااینکه از حریف عقب افتادیم ولی توانستیم کامبک بزنیم و ۴ بر ۲ برنده شدیم.

*ظاهراً جمعیت قابل‌توجهی هم برای تماشای این بازی به استادیوم آمده بودند؟
بله ورزشگاه سردار جنگل رشت در حالی پذیرای بازیکنان داماش بود که خیلی از مسابقات لیگ برتر ۶ هزار نفر تماشاگر نداشتند؛ اما واقعاً باید گفت که ما با کمک یار دوازدهم داماش توانستیم به مرحله پلی‌آف صعود کنیم و حالا باید مقابل تیم آریو اسلامشهر به میدان برویم.

*بازی اول در کدام شهر برگزار می‌شود؟
ما طبق قرعه‌کشی باید بازی رفت را در خانه حریف برگزار کنیم.

*میزبانی شما در بازی برگشت تا چه اندازه به صعودتان کمک می‌کند؟
تیمی که می‌خواهد صعود کند نباید برایش مهم باشد بازی رفت در خانه است یا برگشت. ما در هر دو بازی باقدرت به میدان می‌رویم تا داماش به لیگ دسته دو صعود کند. گرچه من معتقدم این تیم قابلیت حضور در دسته‌های بالاتر از دسته دو را هم دارد و می‌تواند در لیگ برتر بازی کند.

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *