جمعه , 31 فروردین 1403 - 4:16 بعد از ظهر

پیروزی حیاتی داماش مقابل آرتام با هتریک طالبی

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته سوم با ثبت هتریک طالبی مقابل آرتام تبریز به برتری سه بر یک دست پیدا کرد.

به گزارش داماش یار، دو تیم فوتبال داماش گیلان و آرتام تبریز از هفته سیزدهم مرحله پایانی رقابت‌های لیگ دسته سوم از ساعت ۱۸ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان اسماعیل زاهد ویشگاهی در داماش گیلان با ترکیب عرفان گودرز قلعه نوعی، محمود توانایی، مهرگان گلبرگ، سعید طالبی، سیامک علیزاده، آرمان شکوری، سهیل پوربخش، آرمان آبسالان، مجتبی فرزامپور، امیرمحمد پورطالمی و پژمان نجات وارد زمین شدند.

در سوی مقابل آرتام تبریز به سرمربیگری یونس محمودزاده با ترکیب محمدرضا وفایی، سروش پرونداز، احمد پورپناه، جواد نعمتی، پوریا طریق، عباس انصاری، علی اشرف، رسول علیپور، محمد فضلی، علی نویدی و علیرضا جباری مقابل داماش گیلان صف‌آرایی کردند.

دیدار دو تیم در نیمه نخست کم افت‌وخیز آغاز شد ولی این سعید طالبی بود که در وقت‌های اضافی موفق شد گل برتری داماش گیلان را به ثمر برساند. نیمه دوم با گل تساوی آرتام توسط جواد نعمتی آغاز شد ولی این طالبی بود که توانست در دقایق ۵۸ و وقت‌های اضافی نیمه دوم گلزنی کرده و برتری سه بر یک را برای پسران شهر باران به ارمغان بیاورد.

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *