شنبه , 8 اردیبهشت 1403 - 0:18 قبل از ظهر

نتایج ناامیدکننده داماش و رسیدن به بن‌بست؟

پس از نتایج اخیر داماش گیلان، به نظر می‌رسد زاهد ویشگاهی در این تیم به بن‌بست رسیده است و لاجوردی پوشان شهر باران نیاز به تزریق خونی تازه دارند.

به گزارش داماش یار، تیم فوتبال داماش گیلان تحت هدایت اسماعیل زاهد ویشگاهی مسابقات را با تساوی مقابل آرتام استارت زد ولی خیلی زود روی مدار پیروزی قرارگرفته و مقابل سردار بوکان به پیروزی رسید.

تساوی داماش مقابل دارایی صدرنشین در هفته ششم روندی سینوسی را برای داماش رقم زد، لیکن داماشی‌ها با پیروزی اقتصادی مقابل پانیک تالش به کورس مدعیان صعود پیوستند. پیروزی قاطع مقابل علوی خرمدره داماش را پس از مدت‌ها به صدر جدول رساند و امید را در دل هواداران دگرباره زنده کرد.

صدرنشینی برای پسران شهر باران چندان خوش‌یمن نبود! داماش گیلان پس از چشیدن طعم شیرین صدرنشینی مقابل تیم صدرای تبریز به‌تساوی رسیده و سپس مقابل آوالان کامیاران تن به شکست دادند تا از صدر فاصله بگیرند.

روند سینوسی داماش با پیروزی مقابل مقاومت آستارا تداوم یافت تا این تیم باروحیه بهتری به مصاف اتحاد فومن برود؛ تساوی ناامیدکننده مقابل اتحاد فومن در روز پیروزی دارایی تهران سبب شد شانس صعود مستقیم کم‌رنگ و کم‌رنگ‌تر شود!

نتایج سینوسی داماش گیلان در لیگ دسته سوم با توجه به بازیکنان تراز اولش به چالشی برای هواداران داماشی تبدیل‌شده است و به نظر می‌رسد این تیم برای صعود بی‌دردسر نیاز به چالشی جدید در کادر فنی دارد.

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *