پنجشنبه , 30 فروردین 1403 - 6:39 قبل از ظهر

شکست طلسم ناکامی‌های داماش با برتری مقابل مقاومت آستارا

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ دسته سوم با برتری دو بر یک مقابل مقاومت آستارا دگرباره به مسیر صعود بازگشت!

به گزارش داماش یار، دو تیم فوتبال داماش گیلان و مقاومت آستارا در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ دسته سوم از ساعت ۱۷ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

عرفان گودرز قلعه نوعی، سامان فرزام پور، سهیل پوربخش، مهرام دامادی، پژمان نجات، مجید قریشی، مهرگان گلبرگ، سعید طالبی، مسعود نوری، رضا زاهدتبار، آرمان آبسالان نفرات اسماعیل زاهد ویشگاهی در تیم داماش گیلان را تشکیل دادند.

در سوی مقابل، جمشید جان‌فزا، نیما اسدنیا، امیر فلاح کامل رفتار، ابوالفضل آهنگر، فرشاد شاقلانی، علیرضا زارع، محمد داستانی، امین حقده، رامین تقی پور، مهدی محمد پناه، سهند حسین‌دوست نفرات ابوالقاسم دهنوی در تیم مقاومت آستارا را تشکیل دادند.

داماش گیلان در نیمه نخست توسط مهرگان گلبرگ به گل رسید ولی این مقاومت بود که در نیمه دوم توسط امین حقده در دقیقه ۴۷ به گل تساوی دست پیدا کرد.

درحالی‌که داماشی‌ها تصورشان توقف خانگی دیگری بود این آبسالان بود که توانست در دقیقه ۸۰ گل دوم و برتری داماش گیلان را به ثمر برساند.

پیروزی دو بر یک داماش گیلان مقابل مقاومت آستارا پسران شهر باران را به امتیاز ۱۹ رسانده و مجدداً در مسیر صعود به لیگ دسته دوم قرار گرفتند.

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *