سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403 - 1:25 بعد از ظهر

زاهدتبار: داماش مترادف با هوادار است

وینگر تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به اینکه داماش مترادف با هوادار است، گفت در دیدار هفته آتی مقابل علوی خرمدره برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم.

به گزارش داماش یار، رضا زاهد تبار، وینگر داماش گیلان در دیدار مقابل پانیک تالش خوش درخشید. وی در مرحله نخست رقابت‌های لیگ دسته سوم در تیم کاسپین فریدون‌کنار توپ زده است و درخشش در بازی‌های رودررو مقابل داماش گیلان، کادر فنی وقت این تیم را مجاب به جذب این بازیکن کرد.

زاهد تبار در گفت‌وگو با داماش یار با اشاره به اینکه داماش در هفته‌های اخیر فشار زیادی را تحمل کرده است، اظهار داشت: دیدار مقابل پاینک بسیار سنگین بوده و با درایت کادر فنی، بازی کم نقص بازیکنان و حمایت ویژه هواداران توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی با تأکید بر اینکه داماش مترادف با هوادار است، گفت: هواداران داماش گیلان با این تیم زندگی می‌کنند و همواره حامی و یاور تیم بوده‌اند.

وینگر تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه هواداران نقش بسزایی در موفقیت داماش می‌توانند ایفا کنند، گفت: در دیدار هفته آتی مقابل علوی خرمدره برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم و امیدواریم با حمایت هواداران دست‌پر از زمین مسابقه بیرون بیاییم.

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *