شنبه , 1 اردیبهشت 1403 - 6:53 قبل از ظهر

ویشگاهی: هواداران داماش در فوتبال ایران زبانزد هستند/ برای کسب پیروزی به مصاف دارایی می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به اینکه برای کسب پیروزی به مصاف تیم صدرنشین دارایی تهران می‌رویم، گفت: هواداران داماش گیلان با حضور حماسی در ورزشگاه سردار جنگل رشت، باعث ارتقای روحیه تیمی بازیکنان داماش شده و همواره حامی تیم داماش هستند.

به گزارش داماش یار، اسماعیل زاهد ویشگاهی در گفت‌وگویی با اشاره به کسب پیروزی داماش گیلان مقابل سردار بوکان اظهار کرد: بازیکنانمان با تمام وجود در زمین جنگیده و با تعصب مثال‌زدنی پیروزی دل‌چسبی را به مجموعه مدیریتی باشگاه و به‌ویژه هواداران غیورمان هدیه دادند.

وی با تأکید بر اینکه داماش گیلان برای کسب موفقیت نیاز به زمان دارد، تصریح کرد: بازی به بازی پیش می‌رویم و پیشرفت تیممان در هر مسابقه ملموس خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال گیلان دیدار مقابل دارایی تهران را حساس خواند و افزود: دیدار مقابل سردار بوکان به تاریخ پیوست و تمام تمرکزمان را روی دیدار مقابل دارایی تیم صدرنشین لیگ قرار داده‌ایم. برای کسب پیروزی مقابل دارایی تهران به میدان رفته و برای داماش گیلان فرقی نمی‌کند به مصاف چه تیمی برود.

زاهد ویشگاهی با اشاره به حضور بیش از دو هزار تن از هواداران داماش گیلان در ورزشگاه سردار جنگل رشت خاطرنشان کرد: هواداران داماش گیلان با شعار «اگر داماش نباشد، می‌خواهم دنیا نباشد» حمایتشان را از داماش دریغ نمی‌کنند و این هواداران در فوتبال ایران زبانزد هستند.

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *