پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403 - 10:15 قبل از ظهر

علی‌رغم مذاکرات و اقبال عمومی؛ دست ردِ نظرمحمدی به پیشنهاد داماش!؟

درحالی‌که علی نظرمحمدی جدی‌ترین گزینه باشگاه برای جانشینی محمد مختاری به شمار می‌رود، سرمربی و کاپیتان اسبق داماشی‌ها تاکنون به پیشنهاد باشگاه پاسخ مثبت نداده است!

به گزارش داماش یار، پس از استعفای محمد مختاری و کمک‌هایش از هدایت تیم فوتبال داماش گیلان، طبق شنیده‌ها علی نظرمحمدی جدی‌ترین گزینه هدایت لاجوردی پوشان شهر باران بوده و مذاکرات باشگاه با کاپیتان و سرمربی اسبق داماش بلافاصله فاز جدی به خود گرفت.

نظرمحمدی در دیدار مقابل اتحاد فومن در ورزشگاه سردار جنگل رشت حضور پیداکرده و از نزدیک نظاره‌گر بازی تیم محبوبش بوده است؛ این حضور به‌منزله چراغ سبز از سوی هواداران داماشی به شمار رفته و استقبال سینه سوختگان داماشی را در ورزشگاه به همراه داشت.

پس از کمتر از ۲۴ ساعت از دیدار مقابل اتحاد فومن، اینک خبر می‌رسد طبق شنیده‌ها علی نظرمحمدی تاکنون پیشنهاد باشگاه داماش گیلان را نپذیرفته و حاضر به قبول مسؤولیت تیم محبوب شهر باران در لیگ دسته سوم نیست!

گفتنی است، علی نظرمحمدی علاوه بر سابقه پوشیدن پیراهن داماش در سال‌های متوالی، ورود خود به جرگه مربی‌گری را با داماش گیلان در لیگ برتر تجربه کرد تا در ادامه به‌عنوان گزینه سرمربیگری فرصت حضور در تیم‌هایی نظیر سپیدرود، رایکا و‌ چوکا را به دست آورد.

وی از تیم لیگ یکی رایکا بابل با پیشنهاد سرمربیگری مواجه شده است.

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *