جمعه , 31 فروردین 1403 - 12:07 بعد از ظهر

دیدار داماش – اتحاد با حضور هوادار برگزار می‌شود

با نظر مساعد و تصویب شورای تامین شهرستان رشت، کلیه بازی ها با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

به گزارش داماش یار و به نقل از روابط عمومی هیئت فوتبال گیلان، جلسه ای صبح امروز ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ با حضور مسئولین سیاسی و ورزشی استان گیلان و مدیران عامل باشگاه داماش و سپیدرود برای برگزاری مسابقات با حضور تماشاگران در اداره کل ورزش و جوانان گیلان برگزار شد. همچنین در نشستی دیگر ظهر امروز در فرماندار رشت که با حضور قربانعلی الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان همراه بود مجوز حضور تماشاگران توسط شورای تامین شهرستان رشت به تصویب رسید تا دیدار تیم های تیم های داماش و شهرداری فومن رایگان، با ۳۰ درصد ظرفیت،رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حضور تماشاگر برگزار شود.

این موضوع با نظر مساعد فرماندار رشت، مدیرکل ورزش و جوانان،‌ رییس هیات فوتبال گیلان و سایر مسئولان حاضر در این جلسه در ارتباط با حضور هواداران در ورزشگاه سردار جنگل رشت همراه بود.

لذا هواداران پرشور فوتبال برای حضور در بازی فوق می‌بایست با رعایت پروتکل های بهداشتی با خود ماسک، کارت ملی و تصویر کارت واکسن از سامانه وزارت بهداشت را به همراه داشته باشند.

از ورود تماشاگران بدون کارت ملی، کارت واکسن و ماسک جلوگیری بعمل خواهد آمد.

برای دریافت کارت واکسن به لینک زیر بروید و‌ پس از پر کردن مشخصات و دریافت کارت واکسن در تلفن همراه از روی آن عکس بگیرید:

https://vcr.salamat.gov.ir/fa (https://vcr.salamat.gov.ir/fa)

این مسابقه عصر امروز از ساعت ۲۰/۳۰ در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار خواهد شد.

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *