شنبه , 1 اردیبهشت 1403 - 2:09 بعد از ظهر

زمین چمن طبیعی به عضدی بازمی‌گردد!

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از کاشت چمن طبیعی در ورزشگاه عضدی رشت خبر داد.

به گزارش داماش یار، جهانبخش آرمان با اشاره به پیامد چالش‌های متعددی که در یک ماه گذشته برای چمن زمین فوتبال ورزشگاه شهید عضدی رشت به وجود آمد بر تجهیز این ورزشگاه به چمن طبیعی تأکید کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان تحقق این مهم را حاصل هم‌اندیشی و همگرایی همه‌ی کارشناسان و مسوولان استانی ارزیابی کرد و افزود: برآیند این تعامل سازنده و دوراندیشانه سبب شد تا استاندار، نمایندگان و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان گیلان هم بر اجرای این پروژه مهم تأکید کنند.

وی با اشاره به نگرانی‌های موجود درباره بارندگی‌های سالیانه در گیلان و اینکه شاید اجرای چمن طبیعی کارآمدی لازم را نداشته باشد، گفت: کوشش کرده‌ایم تا با بهره‌مندی از نگاه کارشناسان زبده این حوزه در سطح کشور از بهترین امکانات روز دنیا برای چمن‌کاری این ورزشگاه خاطره‌انگیز استفاده کنیم.

آرمان یادآور شد: برای اینکه چنین پروژه مهمی بتواند بخشی از نیازهای ورزش فوتبال را برآورده کند، در نگهداری چمن ورزشگاه از به‌روزترین دانش‌آموختگان و متخصصان استفاده خواهیم کرد. امید است با اتمام این پروژه مهم اتفاقات خوب و خاطرات مردم ورزش دوست رشت دوباره در این ورزشگاه زنده شود.

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *