شنبه , 1 اردیبهشت 1403 - 4:44 بعد از ظهر

فرماندار رشت: التزام مسؤولین به رعایت مساوات نسبت به تیم‌های رشتی

فرماندار شهرستان رشت در دیدار مالک و تنی چند از مدیران باشگاه داماش گیلان خواهان رعایت عدالت و مساوات از سوی مسؤولین نسبت به تیم‌های رشتی شد.به گزارش داماش یار، صبح امروز جلسه‌ای مابین حمیدرضا امام‌پناهی، فرماندار شهرستان رشت، داریوش نصیری، مالک و تنی چند از مدیران باشگاه داماش گیلان در دفتر فرماندار رشت برگزار شد.

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه داماش گیلان، حمیدرضا امام‌پناهی فرماندار شهرستان رشت با استقبال از راهکارهای پیشنهادی باشگاه جهت درآمدزایی پایدار، اظهار داشت: علاوه بر قدیمی بودن سپیدرود رشت که هواداران پرشماری دارد، داماش هم از تیم‌های پرطرفدار فوتبال رشت محسوب می‌شود که اکثر خاطرات خوش و افتخارات فوتبالی رشتی‌ها در سطح نخست فوتبال کشور را رقم زده است و ملی‌پوشان متعددی را از این تیم که در گذشته با اسامی استقلال رشت و پگاه در مسابقات شرکت کرد، تحویل فوتبال ملی داده است.

فرماندار رشت ادامه داد: وظیفه ما مسئولین حمایت از تیم‌های پرطرفدار رشت است که موجب نشاط اجتماعی در جامعه می‌شود و باید تمام متولیان بطور مساوات به دو تیم محبوب رشتی نگاه کنیم.

امام‌پناهی گفت: راهکار درآمدزایی تیم‌های رشتی از بیلبوردهای شهری در جلسات اخیر فرمانداری با متولیان ورزشی و شهرداری رشت طی صورتجلسه‌ای ثبت شد و از تمام توان فرمانداری جهت رفع موانع قانونی موجود در این طرح حمایتی از دو تیم داماش گیلان و سپیدرود رشت استفاده خواهیم کرد.

پنج میلیارد تومان هزینه‌کرد داماش در یک سال اخیر بوده است

داریوش نصیری مالک باشگاه داماش نیز با بیان علاقه و رغبتش برای حضور در فوتبال و حمایت از جوانان این شهر بیان داشت: روزی که به فوتبال ورود کردم این آگاهی را داشتم که فوتبال در ایران هیچ‌گونه ورودی ندارد و تا به امروز هم بالغ بر پنج میلیارد از منابع شخصی تامین شد که در این فضای اقتصادی کشور این مبلغ را در حوزه دیگری هزینه می‌کردم سرمایه‌ام حداقل چند برابر می‌شد اما با این حال پشیمان نیستم و در ادامه مسیر تیمداری محکم و استوار ایستاده‌ام.

نصیری ادامه داد: اگر روی گنج هم نشسته باشم روزی این گنج تمام می‌شود ، قاعدتا هدفم این است با کمک متولیان امر بتوانیم با پتانسیلی که مجموعه باشگاه دارد بخشی از هزینه‌های جاری باشگاه را از طریق اسپانسرینگ و اقدامات زیربنایی نظیر احداث بیلبورد یا کمپ تمرینی در آینده تامین کنیم و در نهایت تمام اقدامات صورت کرفته هم برای همین شهر و این باشکاه پرطرفدار باقی خواهد ماند.

گفتنی است، در جلسه فرماندار شهرستان رشت و مالک و تنی چند از مدیران باشگاه داماش گیلان افتخارات پیشین، مازیار اصغرزاده، مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان اقدامات صورت گرفته و شرایط کنونی باشگاه داماش گیلان را تشریح کرد.

 

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *