جمعه , 7 اردیبهشت 1403 - 1:08 بعد از ظهر

زمین چمن عضدی به‌زودی بازسازی می‌شود

درحالی‌که دو تیم فوتبال داماش گیلان و سپیدرود رشت چندین سال است خانه‌به‌دوشی را به جان خریده‌اند طبق اعلام مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، زمین چمن عضدی رشت به‌زودی بازسازی می‌شود.

به گزارش داماش یار، بخشی از سکوهای ورزشگاه عضدی رشت چندین سال است به دلیل آنچه ایرادات فنی و مهندسی قلمداد شده است، چندین سال است تخریب‌شده و کماکان در حال بازسازی است!

تخریب ورزشگاه نیم‌قرنی عضدی رشت یکی از عوامل ناکامی دو تیم فوتبال داماش گیلان و سپیدرود رشت بوده و این دو تیم پرطرفدار نتوانستند از حمایت هوادارانشان بهره‌مند شوند.

داماش و سپیدرود در سال‌های اخیر بالاجبار بازی‌هایشان را در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار کرده‌اند، ورزشگاهی که در خارج از محدوده شهری قرارگرفته است و تحت اجاره بخش خصوصی قرار دارد.

اینک بعد از گذشت چندین سال و تغییر مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، خبر بازسازی چمن ورزشگاه عضدی رشت از سوی جهانبخش آرمان، مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان مخابره شده است.

آرمان در صفحه اینستاگرامی خود نوشته است:

«در نشستی با حضور جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، پیمانکار و مسئول دفتر فنی مهندسی این اداره کل مقرر شد کار مرمت و بازسازی زمین چمن ورزشگاه شهید عضدی رشت به‌زودی آغاز شود.»

خبر مرمت و بازسازی چمن ورزشگاه نیم‌قرنی عضدی برای فوتبال دوستان رشتی به ویژه طرفداران دو تیم داماش گیلان و سپیدرود رشت مسرت‌بخش است لیکن مشکل اصلی و اساسی این ورزشگاه، سکوهای تخریب‌شده بوده و امید است هر چه سریع‌تر بازسازی این سکوها به اتمام رسیده و ورزشگاهی نزدیک به استاندارد! به فوتبال رشت تحویل داده شود.

گفتنی است، چمن ورزشگاه عضدی رشت از جنس چمن مصنوعی بوده و در سال‌های اخیر کیفیت خود را به دلیل عدم رسیدگی ازدست‌داده است.

درباره ی Damash Admin

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *