چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403 - 10:38 بعد از ظهر

به کسب پیروزی در دربی گیلک‌ها نیاز مبرم داشتیم/ ماندگاری در داماش به خاطر هواداران

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به اینکه کسب سه امتیاز مقابل شهروند رامسر از نان شب واجب‌تر بود، گفت: به خاطر هواداران داماش و احیای نام داماش در این باشگاه ریشه‌دار ماندم.

به گزارش داماش یار، محمد مختاری در پایان دربی گیلک‌ها با اشاره به پیروی اقتصادی یک بر صفر مقابل شهروند رامسر تصریح کرد: با توجه به شرایط زمین مسابقه، نبردمان مقابل شهروند یک دیدار فیزیکی تمام‌عیار بود.

وی با تأکید بر اینکه سه امتیاز دیدار مقابل شهروند برایمان حیاتی بود، افزود: با شناخت کامل از تیم شهروند وارد زمین شده و بازیکنان با تمام توانشان در زمین حضور پیدا کردند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با تأکید بر اینکه در بازی گذشته در حد و اندازه‌های نام داماش ظاهر نشدیم، خاطرنشان کرد: در نواختن ضربات آخر کم‌دقت عمل می‌کنیم و چه‌بسا اگر دقت بیشتری به خرج می‌دادیم با نتیجه بهتری مقابل شهروند به پیروزی دست پیدا می‌کردیم.

مختاری با اشاره به اینکه جو سنگینی بر مسابقات لیگ دسته سوم حکم‌فرماست، بیان کرد: نزدیکی تیم‌ها و فشردگی مسابقات باعث می‌شود به بازیکنان استرس واردشده و نتوانند در برخی دقایق در حد و اندازه‌های خود ظاهر شوند. حد و اندازه‌های بازیکنان داماش بسیار بالاست و بازی به بازی پیشرفت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در داماش به دنبال منافع شخصی نیست، افزود: اگر به دنبال منفعت خاصی بودم از لیگ بالاتر به لیگ پایین‌تر نمی‌آمدم و در داماش توپ نمی‌زدم. اگر در داماش حضور پیدا کردم به دلیل نام داماش و هواداران متعصبش است.

کاپیتان سابق داماش با بیان اینکه برای احیای نام داماش در این باشگاه حضور پیداکرده، خاطرنشان کرد: تا زمانی که احساس کنم می‌توانم در داماش مثمر ثمر باشم در این تیم می‌مانم و اگر بدانم ماندنم به سود داماش نیست بلافاصله از این تیم می‌روم.

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *