چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403 - 7:38 بعد از ظهر

داماش از پس ِ ثروتمندان لیگ برنیامد!

تیم بسکتبال داماش گیلان در دور برگشت مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ یک بسکتبال بزرگ‌سالان مردان، مقابل تیم متمول شیمیدر قم تن به شکست ۶۸ بر ۵۴ داد.

به گزارش داماش یار، دو تیم بسکتبال داماش گیلان و شیمیدر قم در دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ دسته یک بزرگ‌سالان مردان کشور از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه در قزوین به مصاف یکدیگر رفتند.

داماشی‌ها در دور رفت مسابقات با کسب چهار امتیاز در رده سوم و تیم شیمیدر (تیم لیگ دسته اولی) در صدر گروه قرار داشتند و باانگیزه‌هایی متفاوت به مصاف یکدیگر رفتند.

شیمیدری‌ها در کوارتر نخست با نتیجه نزدیک ۱۰ بر هشت پیش افتادند، داماش در کوارتر دوم فاصله‌اش با تیم متمول قمی بیشتر شده و تابلوی سالن محل برگزاری مسابقات در پایان نیمه نخست نتیجه ۳۷ بر ۲۰ را به سود شیمیدر نشان داد.

کوارترهای سوم و چهارم نیز به سود شیمیدر خاتمه یافت، تیم صدرنشین گروه F مسابقات در کوارتر سوم با نتیجه ۵۴ بر ۳۵ و در کوارتر پایانی با نتیجه ۶۸ بر ۵۴ از سد لاجوردی پوشان شهر باران گذشت.

گفتنی است در پایان دور برگشت تمامی تیم‌ها به مرحله بعد صعود می‌کنند و بر اساس رتبه‌شان با سه تیم با رتبه‌های متفاوت از گروه‌های B, D,H هم‌گروه می‌شوند و در آن مرحله پس از دو دور انجام مسابقه، دو تیم به مرحله حذفی صعود می‌کنند. به‌عنوان‌مثال تیم اول گروه F با تیم دوم D و تیم سوم B و تیم چهارم H هم‌گروه می‌شوند.

 

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *