سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403 - 6:26 بعد از ظهر

طلسم بسکتبال داماش در لیگ یک شکست/ برتری داماش مقابل شکلی

تیم بسکتبال داماش گیلان در سومین و آخرین روز دور رفت رقابت‌های لیگ یک بسکتبال بزرگ‌سالان مقابل شکلی تهران به برتری ۸۱ بر ۶۸ دست پیدا کرد.

به گزارش داماش یار، روز سوم و پایانی دور رفت مرحله نخست رقابت‌های لیگ یک بسکتبال بزرگ‌سالان مردان کشور با برتری داماش مقابل شکلی تهران خاتمه یافت.

لاجوردی پوشان شهر باران که از دو دیدار ابتدایی خود دوشکست را در کارنامه مقابل شیمیدر قم و خانه بسکتبال قزوین ثبت‌شده می‌دیدند باانگیزه‌ای بالا مقابل شکلی به میدان رفتند و موفق شدند با ارائه یک بازی جذاب و تماشاگرپسند با نتیجه ۸۱ بر ۶۸ به برتری دست پیدا کنند.

داماشی‌ها با برتری مقابل شکلی چهار امتیازی شده و در رده سوم جدول چهار تیمی ایستادند؛ تیم شیمیدر با سه برد پیاپی و کسب شش امتیاز صدرنشین دور رفت این مسابقات و تیم‌های خانه بسکتبال قزوین و شکلی تهران هم امتیاز با داماش بوده و به دلیل آوراژ به ترتیب در مکان‌های دوم و چهارم ایستادند.

گفتنی است در پایان دور برگشت تمامی تیم‌ها به مرحله بعد صعود می‌کنند و بر اساس رتبه‌شان با سه تیم با رتبه‌های متفاوت از گروه‌های B, D,H هم‌گروه می‌شوند و در آن مرحله پس از دو دور انجام مسابقه، دو تیم به مرحله حذفی صعود می‌کنند. به‌عنوان‌مثال تیم اول گروه F با تیم دوم D و تیم سوم B و تیم چهارم H هم‌گروه می‌شوند.

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *