جمعه , 31 فروردین 1403 - 1:34 بعد از ظهر

مختاری: یکدلی رمز موفقیت داماش است/ صف‌آرایی برای کسب سومین پیروزی متوالی مقابل ستارگان

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به اینکه یکدستی و یکدلی رمز موفقیت لاجوردی پوشان شهر باران است، گفت: در هفته پنجم مقابل تیم مدعی ستارگان برای کسب سومین پیروزی متوالی به میدان می‌رویم.

به گزارش داماش یار، محمد مختاری در پایان دیدار مقابل کیان پارس در گفت‌وگویی با بیان اینکه دیدارمان مقابل کیاپارس قزوین به دو بخش متفاوت تقسیم می‌شود، تصریح کرد: تا پیش از به ثمر رساندن دو گل مقابل میزبان، بازی هجومی و مالکانه‌ای از خود به نمایش گذاشته و می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم.

وی با اشاره به عقب‌نشینی داماش پس از دو بار گلزنی مقابل کیاپارس بیان کرد: این موضوع را ریشه‌یابی کرده و عقب‌نشینی غیرارادی تیم را حل خواهیم کرد. ممکن است خاطرجمعی تنی چند از بازیکنان از پیروزی مقابل کیاپارس، دلیل عقب‌نشینی تیممان باشد که بایستی در آینده این ذهنیت تغییر پیدا کند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان به گزارش داماش یار با تأکید بر اینکه بازیکنانمان با تمام وجود مقابل کیاپارس به میدان رفتند، گفت: در تمامی دیدارها برای پیروزی به میدان رفته و پیروزی خارج از خانه به تیم شخصیت می‌دهد؛ داماش یک سر و گردن از سایر هم‌گروهی‌ها بالاتر است و نبایستی پس از زدن گل به نقطه اشباع رسیده و عقب‌نشینی کنیم.

مختاری آمادگی بازیکنان را عامل تغییرات گسترده در ترکیب تیمش نسبت به بازی هفته سوم دانست و افزود: تیمی یکدست و یکدل را در اختیار داریم، تمامی بازیکنان داماش در یک سطح قرار دارند و هر بازیکنی در زمین حضور پیدا کند با تمام وجود بازی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه میر پسندیده به دلیل مصدومیت و رحمانی به دلیل محرومیت در مقابل کیاپارس حضور نداشتند، تصریح کرد: محمد غلامی از آخرین بازیکنانی که به جمع داماش اضافه‌شده و رفته‌رفته ظرف ۱۰ روز آتی به مرز آمادگی می‌رسد.

کاپیتان سابق داماش گیلان با بیان اینکه داوری دیدار مقابل کیاپارس مشکل خاصی نداشت، گفت: هفته آتی مقابل تیم ستارگان سرخ تهران دیداری سنگین در پیش داریم و دیداری شش امتیازی بوده و برای سومین برد متوالی به میدان می‌رویم.

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *