شنبه , 1 اردیبهشت 1403 - 7:03 قبل از ظهر

مختاری: نفرات مدنظر کادر فنی جذب شدند/ با تمام توان در زمین حضور پیدا می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه بازیکنان داماش در شرایط خوبی قرار دارند، گفت: تقریباً تمامی نفرات مدنظرمان با تعامل مدیریت باشگاه جذب‌شده و در زمین مسابقه با تمام وجود حاضر می‌شویم.

به گزارش داماش یار، محمد مختاری پس از پایان تمرین داماش با اشاره به اینکه حدوداً ۴۰ روز از آغاز تمرینات داماش سپری‌شده، اظهار داشت: تمریناتمان را با دوره بدن‌سازی آغاز کردیم و چند صباحی است تمرینات تاکتیکی نیز چاشنی کارمان شده است.

وی با بیان اینکه بازیکنان داماش در شرایط مناسبی قرار دارند، خاطرنشان کرد: بازیکنان داماش همدل و متحد بوده و به هواداران قول حضور در میدان با تمام وجود را می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال داماش با تأکید بر اینکه در حد این تیم و هواداران پرشورش بازی خواهند کرد، افزود: در نخستین گام به مصاف تیم فوتبال سرخ‌پوشان قم می‌رویم، از این تیم شناخت چندانی نداریم ولی تمرکزمان روی تیممان و پیاده کردن تمریناتمان در زمین مسابقه است.

مختاری با بیان اینکه باشگاه در فصل نقل و انتقالات همکاری کاملی با کادر فنی داشته است، گفت: تقریباً تمامی نفرات مدنظرمان را جذب کرده‌ایم و تیم یکدستی داریم.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان داماش عاشق این تیم هستند، تصریح کرد: بسیاری از بازیکنان داماش به دلیل عِرق و علاقه خود به داماش به این تیم پیوستند و در کنار این بازیکنان کادر فنی بومی و یکدلی داریم.

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *