شنبه , 1 اردیبهشت 1403 - 6:00 قبل از ظهر

تاریخ قرعه‌کشی لیگ سه مشخص شد

مسئول لیگ دسته سوم زمان مراسم قرعه کشی فصل جدید مرحله نخست رقابت‌های لیگ سه را اعلام کرد.

به گزارش داماش یار و به نقل از دی اسپورت، امیرحسین فراهانی مسئول لیگ دسته سوم در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص اینکه آیا با توجه به تغییر زمان آغاز مسابقات لیگ دو تغییراتی نیز در زمان آغاز مسابقات لیگ سه لحاظ خواهد شد اظهار کرد: زمان آغاز مسابقات تغییر نخواهد کرد و ما به امید خدا از همان تاریخی که قبلا اعلام کردیم مسابقات را آغاز خواهیم کرد.

فراهانی تاکید کرد: فقط تیم‌ها طی دو الی سه روز آینده نمایندگان خود جهت پیگیری امورات باشگاه در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را معرفی نمایند چرا که ما احتمال دارد یک جلسه وبینار توجیهی جهت آموزش ثبت قرارداد بازیکنان و کادرفنی، ثبت باشگاه‌ها برگزار کنیم تا نمایندگان توجیه شده و از کار اداری عقب نیفتند.

مسئول لیگ دسته سوم در خصوص تاریخ مرحله نخست رقابت‌های لیگ سه بیان داشت: تاریخ مراسم قرعه کشی فصل جدبد مرحله نخست لیگ سه بین تاریخ‌های هشتم تا دهم آبان‌ماه خواهد بود که تاریخ دقیق آن نیز متعاقبا اعلام می شود. با توجه به اینکه تعداد تیم‌ها زیاد است قطعا مراسم به صورت وبینار برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به نحوه برگزاری مسابقات مرحله نخست اظهار داشت: تا بدین لحظه مرحله نخست لیگ سه با حضور 55 تیم؛ در پنج گروه 11 تیمی برگزار خواهد شد ولی طی جلسه‌ای که در روزهای آینده خواهیم داشت اگر نحوه برگزاری مسابقات تغییر کند و به منوال فصول اخیر با 65 تیم مرحله نخست را برگزار کنیم حتما در خصوص اینکه تیم‌های پنجم مرحله نخست فصل گذشته ابقاء شوند طرح موضوع خواهد شد.

فراهانی ادامه داد: با این وجود در حال حاضر همانطور که گفتم مرحله نخست قرار است با 55 تیم برگزار شود.

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *